piątek, 5 lipca 2013

KOLOROWY PRZEKŁADANIEC JOGURTOWY

Dzisiaj pomysł na bardzo szybki i lekki deser...jak to z galaretką trzeba trochę czasu żeby zastygła ale robi się sama :)




Potrzebujemy:

6 różnokolorowych galaretek (po 2 z każdego koloru)
3 jogurty naturalne po 400g

Każde 2 galaretki rozpuszczamy w małej ilości wody - ja na 2 galaretki brałam 350 ml gorącej wody.
Jak tylko galaretki zaczną tężeć mieszamy je z zimnymi jogurtami naturalnymi a następnie warstwa po warstwie wykładamy do naczynia.
Można ułożyć na spodzie biszkopty a na wierzchu zrobić warstwę samej galaretki ale ja nie miałam już na to dzisiaj czasu - mój deser musiał być szybko gotowy dla gości :)

1 komentarz:

  1. super przepis dla dzieci - taki kolorowy

    http://sierotkamarysiawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń