czwartek, 18 lipca 2013

DESER Z SERKA HOMOGENIZOWANEGO

Miałam w domu kubeczek serka homogenizowanego i zastanawiałam się co z nim zrobić w szybki sposób.
Tym razem przejrzałam wpisy na kilku blogach i trafiłam na bardzo ciekawy przepis tutaj:http://pieczarkamysia.blox.pl/2012/04/Deser-bialo-czarny-z-bananem.html
Przyznam się że mój nie wygląda tak efektownie bo po postu mi się nie chciało ale w smaku pyszny no i przede wszystkim ekspresowy.
Do mojego serka (400g) dodałam około 5 łyżek cukru i opakowanie cukru wanilinowego oraz 2 łyżeczki żelatyny rozpuszczne w odrobinie mleka.
Na dno pucharków wlałam około 2 lyżek tak przygotowanej masy a następnie ułożyłam po biszkopcie w każdym. Następnie znów wlałam kilka łyżek i ułożyłam banany. Dalej uzupełniamy białą masą aż zostanie z niej połowa. Wkładamy pucharki do lodówki żeby biała masa trochę zastygła a do pozostałej dosypujemy kakao. Pucharki uzupełniamy teraz ciemną masą do ktorej ja dorzucilam jeszcze rodzynki, wstawiamy do lodówki i po około godzinie mamy pyszny deser gotowy.
Z takiej porcji wyszły dwa pełne po brzegi pucharki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz