poniedziałek, 1 lipca 2013

ROLADKI Z INDYKA

Kompletnie nie miałam pomysłu na wczorajszy obiad oprócz tego że będzie to pierś z indyka którą kupiłam dzień wcześniej...zajrzałam do lodówki i powstało coś takiego:




Pierś pokrojoną na filety bardzo cienko rozbiłam, doprawiłam solą, pieprzem i ziołami według uznania, na to położyłam to co znalazło się w lodówce, czyli: plasterki szynki parmeńskiej i kawałki czerwonej papryki. Następnie filety zrolowałam jak gołąbki i usmażyłam.
Poniewaz w lodówce bylo jeszcze opakowanie pomidorków koktailowych dodałam je na patelnie pod koniec smażenia z moimi ulubionymi ziołami: bazylią i oregano z czego powstał bardzo aromatyczny sosik.
 
Całość podana z młodymi ziemniaczkami z wody i mieszanką gotowanych warzyw.
 
A na deser: koktail mleczny z truskawek z odrobiną brązowego cukru...pycha :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz